HOME PRODUSE PROMOTII COMENZI ON-LINE EVENIMENTE CLUBURI / RESTAURANTE DIVERSE CONTACT
 
AUTENTIFICARE
Utilizator
Parola
Inregistrare
Am uitat parola
 
CUMPARATURI
Cosul de cumparaturi este gol
 
CAUTÄ‚

 
PRODUSE NOI
Lichior Limoncello Pallini 0.5L
Adauga in cos
Vin BLUE PASSION 0.75L
Adauga in cos
Chocolate Meets Wine
Adauga in cos

 
CURS VALUTAR
 
Kulturhaus
Spiritul si atitudinea Kulturhaus

Denumirea Kulturhaus nu poarta in ea nimic peiorativ. Nu este vorba de vreo cladire comunista ce sta sa cada is este amenajata in stilul saptezecist (ramasa asa de pe vremuri apuse), nu este vorba nici despre vreo institutie de cultur a "încremenita in proiect", rigida si închistata, ce propune publicului o serie de "manifest?ri culturale" complet constipate ?i neschimbate de trecerea anilor. Cu ni?te "lucr?tori culturali" ce î?i g?sesc de treab? din când în când. ?i cu un director gras ?i chel, purtând un costum ponosit ?i pantofi cu talp? de cauciuc, gâfâind la fiecare pas ?i asudând la fiecare propozi?ie pe care o emite.

Kulturhaus este un concept extrem de nou. ?i înseamn? exact ce ne zice numele. "Casa culturii". Un loc unde manifest?rile culturale de orice fel (concerte live, expozi?ii de fotografie, grafic? sau pictur?, cenacluri literare, vizion?ri de filme de art?, teatru experimental, art-performance, art? monumental?, arhitectur?, scenografie ?i teoria costumului, experimente, etc.) sunt la ele acas?. Conceptul este extrem de nou pentru c? modul în care aceste manifest?ri sunt oferite spre "consum" este nou. Exact ca o revist? de art? ce are un layout ?i o punere în pagin? extrem de inovatoare. Desigur c? ?i o copert? pe m?sur?. ?i pagini glossy. Poate c? lucrurile prezentate în respectiva revist? nu sunt noi. Modul de prezentare îns? da. Astfel încât r?sfoirea ei devine extrem de pl?cut?. Vom fi mândri s? povestim prietenilor c? am citit aceast? revist?. ?i vom avea grij? ca la urm?toarea vizit? a persoanelor dragi nou? s? "uit?m" studiat-neglijent revista pe col?ul mesei. C?ci este deja un "must-have". Revista nu va fi scump?, c?ci ea trebuie s? ajung? ?i în mâinile studen?ilor, arti?tilor boemi, bugetarilor actori, sau persoanelor care nu "se descurc?". Vom da cu pl?cere "like" paginii de pe Facebook ce poart? denumirea revistei c?ci profilul nostru nu va avea decât de câ?tigat la capitolul "imagine" ?i ceea ce este cel mai important, vom fi tot timpul "la curent" cu nout??ile ce se vehiculeaz? "prin zon?".

Kulturhaus este un concept "cool". Un loc unde ne ducem pentru a fi la rândul nostru "cool". Vom înv??a în curând c? pentru a fi fi "cool" avem nevoie în primul rând de dou? lucruri: o atitudine potrivit? ?i un "look" corespunz?tor. Nu sunt suficiente anumite m?rci sau croieli de haine. Conteaz? ?i cum le purt?m, cum ne vin, cât de siguri pe noi suntem în ele. Apoi conteaz? accesoriile. Nu trebuie abuzat. Ci doar g?site cele mai potrivite. Conteaz? muzica, conteaz? spiritul, conteaz? filosofia din spate, conteaz? s? fii "din zon?". ?i conteaz? atitudinea.

Dup? cum probabil v? aduce?i aminte, orice "cas? de cultur?" avea pe vremuri o "discotec?" la parter. Un loc unde duduia muzica (cu nelipsitele "hituri"), unde se consumau b?uturile alcoolice ?i unde se crea o aglomera?ie de nedescris. ?i fiecare încerca s? "socializeze" cât mai intens. Ei bine, Kulturhaus dispune ?i el de nelipsita "discotec?". F?r? globurile cu cioburi de oglinzi lipite, ?i f?r? "hiturile" vremii. Dar sensul ?i logica locului r?mân acelea?i. În timpurile noastre, exist? doar dou? feluri de "discoteci", lucru care este valabil oriunde în lumea civilizat?. Exist? a?a numitele locuri "de fi?e" în care accentul se pune pe rezervarea meselor (c?ci dac? nu ai mas? rezervat? se cheam? c? e?ti "am?r??tean"), pe sticlele de b?uturi alcoolice ?i energizantele aferente de pe mas?, pe înso?itoarele cât mai blonde ?i despuiate ce danseaz? pe o raz? de un metru în jurul mesei, pe ma?ina din parcare, pe m?rcile de haine cât mai la vedere, ?i desigur pe stilul de dans caracteristic. ?i exist? genul de "discotec?" cool, unde se ascult? complet alt gen de muzic?, unde amenajarea este virat? mult spre "junk", unde nu se fac rezerv?ri la mese, unde nu se vând sticlele de alcool "la ofert?" cu energizantele, unde nu se poart? m?rcile de haine la vedere ?i unde nu conteaz? ma?ina pe care ai l?sat-o în parcare. ?i nici cantitatea de bani pe care o ai prin buzunare. Unul dintre cele dou? genuri define?te ?i "discoteca" de la subsolul lui Kulturhaus.

Cum orice "cas? de cultur?" are o sal? "de evenimente", dedicat? în general concertelor live, ei bine, exist? ?i la Kulturhaus una. Amenajat? cu tot ce este necesar în domeniu. ?i un sunet foarte bun, desigur. Capacitatea este cam de 300 de persoane. Al?turi de sala "de evenimente" se mai afl? o sal? unde î?i g?sesc loc în mod regulat expozi?ii de fotografie sau grafic?, o sal? unde v? ve?i ciocni de art? monumental? ?i design de obiect ?i o sal? ce g?zduie?te manifest?ri dedicate artei filmului. Toate s?lile beneficiaz? de barurile aferente. Cei ce se plictisesc s? asiste la concertele live din "sala de evenimente" pot pretexta astfel foarte u?or c? se duc "s?-?i arunce un ochi" prin celelalte s?li, f?r? s? lase impresia c? sunt complet ageamii în "de-ale muzicii".

Kulturhaus are o foarte mare componen?? berlinez?. Denumirea, cât ?i conceptul. New York-ezii cât ?i Berlin-ezii se pricep ca nimeni al?ii la "coolness". ?i o fac atât de natural încât nu pot fi b?nui?i de "f?c?tur?". La Berlin s-au inventat "casele de cultur?". ?i s-au rafinat pân? la extrem. Un simplu drum pân? acolo v? va convinge. În vara care tocmai a trecut, ora?ul era invadat în weekend de mii de tineri londonezi dornici s? se distreze. ?i s? se culturalizeze. Nu veneau aici pentru c? b?utura era mai ieftin? sau pentru c? regulile de conduit? erau mai laxe. Doreau s? ia parte la cele mai noi experimente culturale, muzicale ?i sociale. A devenit un "must-have". Exact în felul în care a început s? devin? i-Phone'ul sau i-Pad'ul. Dar cu mult mai mult? substan?? ?i nu datorit? exclusiv marketingului impecabil din spate. Substan?a Berlinului o are ?i Kulturhaus. Nu este vorba despre un import de concept care s? se a?eze ca "nuca-n perete" pe mentalitatea româneasc?. Nu este vorba nici despre un capriciu, un lucru necugetat, o toan? a vreunuia dintre investitori.

La începutul anilor '90, lâng? Cocor, în locul unde func?iona celebrul "1001 Articole", s-a deschis un magazin de produse electronice ce se chema "Bucure?ti-Berlin". A avut un mare r?sunet în acele vremuri. Chestia era c? nici pân? ast?zi nu a putut nimeni s? în?eleag? de ce se chema acel magazin "Bucure?ti-Berlin". Pentru c? s?racele articole electronice de tipul televizoare sau video-uri nu aveau nici cea mai mic? leg?tur? cu Berlinul.

Adresa: Str. Sfanta Vineri nr. 4, sector 3, Bucuresti

Rezervari:

Tel :021.313.55.92
Fax:021.315.47.86

office@kulturhaus.ro
http://www.kulturhaus.ro
Galerie foto
 
COCKTAILS


 
 
PROMOTII
PROMOTIE Whisky SPEY RIVER 0.7L
120,00 RON
Adauga in cos
 
 
EVENIMENTE
RICHARD MARX
01
NOV
Cu o cariera de peste 20 de ani, castigatorul premiului Grammy, Richard Marx, este considerat unul dintre cei mai influenti artisti ai industriei muzicale contemporane, fiind totodata unul dintre cei mai cautati producatori si compozitori ai momentului. Richard si-a inceput cariera inca de la varsta de cinci ani, perioada in care canta pe spoturi promotionale create de tatal sau.
SCOOTER - UNDER THE RADAR OVER THE TOP TOUR 2010
26
SEP
Scooter inseamna mai mult de 10 ani de prezenta constanta in topurile din toata Europa. Scooter are in componenta, trei producatori din Hamburg - H.P. Baxxter, Rick J. Jordan, Jay Frog - care, impreuna cu managerul Jens Thele, au facut senzatie in topurile internationale incepind din mai 1994. Scooter a lansat de-a lungul timpului zeci de hituri
U2 360 TOUR
06
SEP
U2 Special Guest: SNOW PATROL ! Cu peste 10 milioane de albume vandute la nivel mondial, Snow Patrol va urca pe scena cu U2.
 
 
Calatog Magazine Online Viziteaza magazinul DRINK SHOP pe ShopMania A.N.P.C.